Otrzymałem Rachunek a nie fakturę

Rozliczenia usług w IQhost.eu opierają się o Rachunki niefiskalne, które nie są dokumentami księgowymi.

Status rachunku (opłacony/niepłacony) jest odzwierciedleniem statusu usługi.
Można go traktować na równi z fakturą PRO proforma.

Wystawienie rachunku nie zobowiązuje klienta do jego zapłaty, jednak jego nie opłacenie jest traktowane jako oświadczenie o rezygnacji i skutkuje zaprzestaniem świadczenia usługi oraz jej usunięciem.

W momencie, w którym klient opłaci rachunek zmienia on status na "Zapłacono" co skutkuje przedłużaniem usługi/umowy o kolejny okres rozliczeniowy.

Dla osób fizycznych rachunek jest dowodem zawarcia umowy.

W przypadku firm w tym momencie zostaje wystawiona Faktura VAT na podstawie danych zawartych w Panelu klienta. Faktura VAT jest przesyłana drogą mailową przez właściciela marki IQhost.eu firmę IQgroup Adam Buhl.

Faktury VAT są wystawiane w tym samym momencie co rachunki ze statusem "Opłacono".

W przypadku jej braku po zaksięgowaniu płatności należy się skontaktować z działem technicznym przez system zgłoszeń lub mailowo na adres invoices@iqhost.eu

  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Related Articles

Usunąłem usługę, ale nadal ściągane są pieniądze z PayPal?

Nigdy nie obciążamy rachunków klientów, którzy anulowali usługe. Najprawdopodobniej otrzymujemy...